روزنامه

یادداشت های شخصی محمدامین خسروی پور

روزنامه

یادداشت های شخصی محمدامین خسروی پور

خاطره شماره یک من!

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۲۷ ب.ظ

گفتم که میخوام توی خاطراتم شما رو شریک کنم:

اولین خاطره ی روزنامه ای من در طول مدیریت شبکه اجتماعی سازمان جوانان (روی خط پیشاهنگی):

قبل از خوندن پست اینو بخونین:

هیچکس از کاربرای سایت تا حالا منو اینجوری ندیده بود، معمولا چون مدیر ارشد شبکه بودم سعی میکردم با همه رابطه ی خوبی داشته باشم و تو مسائل انضباطی دخالت نکنم و راساً مدیر انضباطی سایت این برنامه رو اداره کنه! روزی که این پست رو زدم شاید به جرات بگم 10نفر از بچه های شبکه با دفترم تماس گرفتن و همشون میگفتن فلانی با ما که نبودی؟! چی شده؟ جریان چیه؟ درنهایت اینکه خودم خنده ام گرفته بود ولی با نهایت جدیت جواب سربالا میدادم به همه و میگفتم، معلوم نیست، حراست انشالله:)

____________________

بازی تمومه! همینجا پیاده شو....

آهای! با توام! تویی که بیست و چهار ساعت عمرت رو تلف گول زدن دخترای مردم می کنی!

تویی که به همشون می گی من فقط با تو هستم و این قدر شرف نداری که حداقل توی کثافت کاری خودت کثافت نباشی!

تویی که با حافظه اعجاز انگیزت تمام دروغ هایی که به هر کدومشون می گی رو به خوبی به یاد داری!

تویی که تبدیل به ماشین شایعه پراکنی سایت شدی و هر چی لایق خودته به بقیه نسبت می دی!

حواسم بهت هست!  نه، ببخشید حواسم بهت بوده و هست! مدرک لازم داشتم برای اینکه دهنت گل بگیرم و بفرستمت اونجا که لایقشی!

فکر میکنم همه فهمیدن که موضوع روی کیه! خب، آقا یا خانوم Xکه این همه درباره ات صحبت کردیم! 48 ساعت، فقط 48 ساعت فرصت داری که از مربیگری نهضت پیشاهنگان هلال احمر کنارگیری کنی و از کلیه فعالیت هات هم از جمعیت مقدس هلال احمر انصراف بدی!!! بعد از این کار هم نامه ی استعفا  و تاییدی جمعیت رو خودت برامون میفرستی! از اونجایی که نمیخواییم با آبروی کسی بازی کنیم گفتم خودت کنارگیری کنی و برامون بفرستی...

از اینجا که انداختمت بیرون، به خود شیطانت لعنت بفرست نه هیچ کس دیگه!!! اینم بهت بگم که اگه فقط حس کنم کوچک ترین حرفی پشت سر یکی از اعضا، شبکه یا یکی از مدیرا زدی، اصلا دنبال مدرک نمی گردم! مدارک جرمت رو بی هیچ اغماضی روی سایت منتشر می کنم! جوونیت که به باد دادی! عمرت به باد نده!

از دیشب تصمیم داشتم تو این پست، اسمت رو بنویسم و اعلام کنم که کی بوده که برای همیشه از سایت هم بلاک شده و گزارش کلیه تخلفاتت رو به حراست ارسال کنم اما باز هم شمع جحوانمردیم نذاشت....

تویی هم که تازه داری تاتی تاتی می کنی و مدام پیام های عاشقانه می فرستی! همین جا تمومش کن! مطمئن باش، خیلی نمی تونی مخفی بمونی!

پی نوشت: بعضی وقتا که گزارش تخلف برام می فرستین و می بینم که چقدر خودتون کوچیک می کنین و هم جنسای بی معرفت و بی شخصیت من چه رفتار تحقیر آمیزی باهاتون دارن دلم می سوزه! آره همون وقتایی که با القاب گلم و نازم و ... صداتون می کنن! دقیقا همون موقع ....


اینم بگم که اگر یه زن، خودش حریم خودش نگه داره، هیچ کس نمی تونه تحقیرش کنه! هیچ کس...


انشالله 48 ساعت دیگه اکانت این شخص  متخلف هم برای همیشه بلاک میشه! اون 48 ساعت هم فرصت دادم که بیاد و اگه دفاعی داره بکنه و صد البته تو این مدت نامه تایید شده ی جمعیت مبنی بر کنارگیریشو ارائه بده...


یاعلی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۳
محمدامین خسروی پور

نظرات  (۱)

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۵ ایلام بلاگر

ا سلام 
خدا قوت
مطلب زیبای شما در سایت جدید  ایلام بلاگر با آدرس ilambloger.ir انتشار یافت
منتظر حضور سبزتان هستیم.
هدیه ما به شما:
امام علی علیه السلام :

اُحْصُدِ الشَّرَّ مِنْ صَدْرِ غَیْرِکَ بِقَلْعِهِ مِنْ صَدْرِکَ؛

با ریشه کن کردن بدى از سینه خود، بدى را از سینه دیگران، بیرون کن!

نهج البلاغه: ح169، ص1170

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی