روزنامه

یادداشت های شخصی محمدامین خسروی پور

روزنامه

یادداشت های شخصی محمدامین خسروی پور

جناب آقای مسعود آسیما! زمان بهترین قاضی است!

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ

خدمت دوستانی که ممکن است گاه گداری افتخار همراهی داده و به وبلاگم سرکی بکشند، باید عرض کنم که مطلب پیش رو، جوابیه ای است بر ظلم مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر – مسعود آسیما – بر جوانان عضو شبکه اجتماعی ماه نو! شبکه ای از جوانان متعهد، انسان دوست و دوست داشتنی که با سه سال زحمت شبانه روزی راه اندازی و مدیریت و در حال فعالیت بود! ماه نو یک شبکه اجتماعی سازمانی با اقتضائات خاص خود بود که تجربه مدیریت آن با اداره شبکه های اجتماعی مرسوم، کاملا متفاوت بود! گزارشات، آموزش ها و ارتباطات اعضای سازمان جوانان هلال احمر برای اولین بار در کشور، به این شبکه منتقل شد و پویایی و قدرت آن زبانزد دوست و دشمن بود!

این شبکه دوست داشتنی و رو به رشد به دلایلی که اگر لازم باشد، اعلام خواهد شد، یک شبه به باد فنا رفت و جدای از زحمات فنی کشیده شده برای آن، تمامی سوابق، اطلاعات هویتی ثبت شده، فعالیت ها، آرشیو مطالب و عکس اعضا و … برای همیشه نابود شد!

ذکر بیشتر سابقه این موضوع از حوصله این متن خارج است و دوستان و جوانان هلال احمری که مدتی افتخار همراهی آنان را داشتم و به جد آن روزها را از بهترین روزهای زندگی خود می دانم، بیشتر در جریان این موضوع هستند.

لازم است از دوستان و جوانان هلال احمری که احتمال دارد این پست را مطالعه کنند، بخواهم با توجه به رویه بسیار زشت این دوستان در حذف کامل حتی یوزرهای اعضای معترض به سیاست های جدید و ایجاد مشکلات بعضا حراستی برای این دوستان، از گذاشتن نظرات با نام واقعی خودداری نمایند!


زمان بهترین قاضی است!

سلام به همه بچه های دوست داشتنی ماه نو. بخشی از شما می تونن شهادت بدن که وقتی مدیریت ماه نو عوض شد، بعضی هاتون چقدر اصرار داشتین به شلوغ کردن و من به همتون بدون استثنا گفتم نه! تجربه به من ثابت کرده بود که زمان همه چیز رو مشخص می کنه!

—————————————————-

جناب آقای آسیما، اون زمان که پیشنهاد ارتقای شبکه رو با یه هزینه کاملا معقول گذاشتم روی میزتون و شما رد کردین، من هیچ ناراحتی به دل راه ندادم چون شما اختیار دار پروژه خودتون بودین! اما بعد به دلیل مسائلی که فعلا ترجیح می دم دربارشون صحبتی نکنم، در برابر سم پاشی هاتون علیه شرکتمون که رزومش عین روز روشنه چیزی نگفتممنتظر بودم انشاتون بنویسین! چون انشای نانوشته شما غلطی نداشت ولی آیا هنوز به این بخش از متن خودتون اعتقاد دارین؟!

—————————————————-

بخشی از پست ارسالی آقای مسعود آسیما:

منهای شخص آقای عباسی، دلیل عدم تمدید قرارداد، نوع عملکرد شرکت طرف قرارداد شبکه ماه نو بود که به هیچ وجه رضایت من و همکارانم را جلب نکرد چراکه آنها همه زحمات پروژه به این بزرگی در سازمان جوانان هلال احمر با ۲ میلیون عضو که حداقل باید برای تعالی و بزرگ شدنش ۷ – ۸ نفر به طور مستقیم فعالیت کنند، ایده داشته باشند، اتاق فکر داشته باشند، با تکنولوژی روز پیش روند تا از شبکه های رقیب جا نماند را فقط به یک نفر یعنی همان آقای عباسی خودمان سپرده بودند و می دانیم همه اینها صرفا به بحث مالی ختم نمی شود چراکه بابت هزینه های ماهانه ارتقا و نگه داری شبکه ماه نو هر ماه مبلغ مناسبی از سوی سازمان در وجه این شرکت پرداخت می شد. در واقع ما با نزدیک ۱۵۰۰۰ عضو شبکه از بیش از ۲ میلیون عضو سازمان که حداکثر ۵۰۰ نفر از آنها در شبکه فعالیت دارند بازی را به سایر رقبا که نه به خودمان هم واگذار کرده بودیم. آیا این موضوع برنامه ریزی نمی خواست؟ آیا تحول نمی خواست؟ آیا تیم اجرایی تازه نفس نمی خواست؟ شبکه ای که سرورهای خوبی برای آن خریداری شده اما عدم رسیدگی به این سرورها باعث کندی شبکه شده، رسیدگی نمی خواست؟ حتما باید همه چیز را فدای احساساتمان بکنیم؟

 —————————————————-

این متن بخشی از پست آقای مسعود آسیما مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر بعد از اعتراض گسترده اعضا به تعویض تیم مدیریت شبکه اجتماعی ماه نو بود که در نیمه های شب و در حمایت از دوست عزیز گرمابه و گلستانشان -مدیر جدید ماه نو – به نگارش در آمده!

جناب آقای آسیما! اکنون و بعد از گذشت بیش از ۶ ماه کدوم بند از صحبت هاتون محقق شد؟! حرف هاتون قشنگ بود اما در پس این قاب قشنگ، دلیل دیگه ای برای این موضوع وجود داشت! تو همین مدت که مشکلات فنی ما رو دوشتون بوده و ما بلد نبودیم کار کنیم، چقدر ارتباط با بچه ها بهتر شده؟! تیم مدیریت جدید چقدر به بچه ها اهمیت داده؟! شما الان چقدر به نظرات و خواسته هاشون اهمیت می دین؟مدیران شما در توهم زاکربرگ بودن شبکه رو به امان خدا رها کردن!
بگذریم که تو بعد فنی حرف ها بسیار زیادی برای گفتن هست که باز هم اون ها رو به قاضی زمان می سپارم!همین بس که جا به جا کردن یه دیتابیس رو تیم خارق العادتون نمی تونه انجام بده و این یعنی سه سال زندگی صد ها جوان کشک! بله! بالشت جدید ممکنه خواب آدم رو به هم بریزه ولی بعد از دو ماه، هنوز ۱۰۰ نفر هم نتونستن این بالشت جدید رو تست کنن! جالبه که نظرات کاربران هم خیلی براتون ارزشمنده و هرچقدر می گن ما می خوایم اینجا بمونیم و تو این محیط باشیم، اصرار دارین که راه بهشت از اون طرفه و باید به زور ببریمتون اونجا! به قول خودتون انشالله خداوند ما را از شر شیطان حفظ کند تا به انصاف نزدیک شویم!

پی نوشت: از همین جا اعلام می کنم شرکت ما آمادگی جا به جایی دیتابیس ماه نو به سایت جدید رو داره! شماره مدیر فنیمون رو هم که وقتی حتی نمی دونستین که برای بالا اومدن دوباره سایت نباید با هاستینگ تماس بگیرین بهتون دادم!  یاعلی

منبع: وب سایت شخصی مسلم عباسی:)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
محمدامین خسروی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی