روزنامه

یادداشت های شخصی محمدامین خسروی پور

روزنامه

یادداشت های شخصی محمدامین خسروی پور

از درد و دل های یک مدیرشبکه اجتماعی

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ب.ظ

در این چند روز که نبودی! اصلا بد نگذشت! آدمی شده بودم برای خودم!
نمی دانی چه کیفی دارد مثل آدم زندگی کردن! مثل آدم آمدن و رفتن! مثل آدم خوردن و خوابیدن! تا تو هستی، من نه خواب خوش دارم، نه خوراک درست و درمان! غذایی که پای تو کوفت می کنم و خوابی که با کابوس تو می گذرد... ای کاش همیشه نباشی ای شبکه ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
محمدامین خسروی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی