روزنامه

یادداشت های شخصی محمدامین خسروی پور

روزنامه

یادداشت های شخصی محمدامین خسروی پور

نه! اصلا خوب نیستم!!

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۲۷ ب.ظ

- من در جایی بزرگ شده ام که افراد از اینکه همسرشان را جلوی دیگران با اسم کوچک صدا بزنند شرم می کنند.
- من در جایی بزرگ شده ام که کسی همسر کسی را به اسم کوچک صدا نمی زند.
- من در جایی بزرگ شده ام که کسی اسم خواهر کس دیگری را نمی داند و اگر بداند هرگز به روی خودش نمی آورد.
- من در جایی بزرگ شده ام که زن و مرد همدیگر را در کمال احترام و با ضمایر جمع مخاطب قرار می دهند.
- من در جایی بزرگ شده ام که ولنتاین طبق تعریف صاحبانش برایم روز دوست دختر و دوست پسرها و معنی تبریک آن برایم گنگ است ...

 

و این حداقل های حدود در بین ماست؛ بگذریم از حدود معنوی که بخشی از آن احترام قلبی و فکری است!

شاید من معنی دل پاک را نمی فهمم ولی این را خوب می فهمم که خداوند خواهر و برادرهای خونی مرا مشخص کرده و در برابر سایرین که برادران و خواهران دینی ام هستند، حدود و حریم هایم را مشخص کرده!

احترام به نظرات همه خوب! ولی من در جایی بزرگ شده ام که نظرات و قوانینم را "دلم می خواهد" یا "هر کسی نظری دارد"، تعیین نمی کند!

در جایی که اگر پایبند امر صحیحی نبودم، اشتباهم را می پذیرم و آن را با پوستین "دلت پاک باشد"، نمی پوشانم!

و امروز نفس کشیدن برایم سخت شد ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
محمدامین خسروی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی